Vseslovenska motivacijska kampanja ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

18. maj. 2020 / 09:57
Zavod za turizem sodeluje v vseslovenski motivacijski kampanji ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenije, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh na družabnih omrežjih.

Kampanjo je vzpodbudila in zasnovala Slovenska turistična organizacija (STO), njena uspešnost  pa je odvisna od vključitve ostalih deležnikov v turizmu v največji možni meri. Na Zavodu za turizem smo se v kampanjo vključili z namenom promocije destinacije Idrija s poudarkom na njenih vodilnih stebrih turizma (dediščina živega srebra, klekljanje in kulinarika) ter na promoviranju outdoor aktivnosti v Unesco globalnem Geoparku Idrija ter odkrivanju naravne dediščine v njem. S kampanjo slovenske goste nagovarjamo enotno, združeno, s krovnim sloganom in skupnimi vizuali, ki bodo na ta način v slovenski javnosti hitreje postali prepoznavni. Vizuale kampanje smo posredovali tudi vsem ponudnikom nastanitev ter gostinskim ponudnikom v občini Idrija, ter jih povabili, da jih uporabljajo v lastnih promocijskih kanalih. Upamo, da bomo tudi s to kampanjo povečali število prihodov in prenočitev domačih turistov. Izredno veseli bomo, če boste vizuale, ki jih bomo objavljali mi ali naši ponudniki, delili tudi na svojih kanalih.

 

Idrija_SvAnton_MojaSlovenija_FB-01