NOVA PROMOCIJA IDRIJSKE ČIPKE

18. nov. 2020 / 14:46
Zavod za turizem Idrija je v sodelovanju s Čipkarsko šolo Idrija ter na pobudo blagovne znamke Slocks lansiral na trg kakovostne slovenske nogavice, z namenom promocije idrijske čipke.

Slocks je blagovna znamka nogavic po slovensko. Izdelujejo namreč slovenske nogavice, ki jih krasijo motivi in zgodbe iz slovenske kulturne dediščine. 

Krasijo jih jedi in predmeti, ki so Slovencem sveti, nas navdihujejo s ponosom in nas predstavljajo v svetu. Pri tem spodbujajo trajnostni razvoj in ekološko modo, zato so vsi materiali, ki so uporabljeni brez toksinov in ne delujejo negativno na okolje. Slocks nogavice so izdelane v Sloveniji, narejene iz prvovrstnega bombaža in se ponašajo z ekološkim certifikatom.

Družini Slocksov se je z današnjim dnem pridružila tudi idrijska čipka, ki bo delala družbo potici, kranjski klobasi, slovenskemu medu, cvičku in rebuli. Na pobudo Tine Mentol, lastnice blagovne znamke Slocks, je Zavod za turizem Idrija začel z razvijanjem ideje o novem, inovativnem izdelku, razvitem na osnovi tradicionalnega znanja, ki je bila všeč tudi Čipkarski šoli Idrija in jo je podprla.

Na nogavicah, ki so pletene, je transformacija vzorca idrijske čipke, ki simbolizira mladosten pristop njene uporabe, poleg pa opis v slovenskem in anglešem jeziku kaj idrijska čipka je ter kakšen je njen pomen v svetu.

Nogavice v rdeči in modri barvi, od velikosti 36 do 48, lahko naročite v spletni trgovini Zavoda za turizem Idrija:

 

Avtor fotografij: Črt Piksi