Podeljeni certifikati Idrija izbrano za leto 2021

08. dec. 2021 / 15:12
Z včerajšnjo virutalno podelitvijo certifikatov odličnosti kolektivne blagovne znamke Idrija izbrano vanjo vpisanih 41. ponudnikov s 122. izdelki in storitvami.

Zaradi razmer v katerih se trenutno nahajamo, smo na Zavodu za turizem Idrija letošnjo podelitev certifikatov Idrija izbrano izvedli virtualno ob čajanki. 

Vsi prijavljeni dobitniki certifikatov ter gostje so nekaj dni pred podelitvijo prejeli na svoj dom paket za virtualno čajanko, ki je vseboval Bio Hišni Čaj Hiše Zelišč - Dežele doživetij Log, piškote Oglarske kope Alojzije Strel, med Čebelarstva Silvij in Blanka Vidmar ter skodelico za pripravo čaja. 

Poleg župana Občine Idrija g. Tomaža Venclja in direktorice Zavoda za turizem Idrija Valerije Božič je zbrane pozdravila tudi v.d. direktorice Slovenske turistične organizacije ga. Ilona Stremecki ter snovalka sistema certificiranja po modelu Izvorno slovensko dr. Tanja Lešnik Štuhec. 

Program je dopolnila premierna predstavitev razstave izdelkov in storitev, ki so prejele certifikat in si jo lahko ogledate na naslednji povezavi >>, nastop Žige Laknerja, predavanje dr. Jane Vilman ter izjavi Matevža Štrausa v vlogi organizatorja Praznika idrijskih žlikrofov ter Jožeta Podobnika, lastnika Pivovarne Zajc.

Prireditev je povezovala Damjana Peternelj.

Čestitam vsem letošnjim dobitnikom in se veselim novih idej, predvsem pa povezovanja in sodelovanja, ki izhaja iz kolektivne blagovne znamke Idrija izbrano. Bodimo ponosni, da smo del vse slovenske zgodbe in eni prvih, ki smo v kolektivnih blagovnih znamkah prepoznali veliko priložnost.

V nadaljevanju objavljamo nagovor direktorice Zavoda za turizem Idrija - Valerija Božič:


Tri leta so za nami in na Zavodu za turizem smo resnično ponosni, da se lahko v Sloveniji in v svetu predstavljamo s tako kakovostno in izbrano ponudbo, ki jo oblikujete ponudniki, vključeni v kolektivno blagovno znamko.

Zavedati se moramo, da smo, s pomočjo kolektivne blagovne znamke, v zadnjih treh letih resnično pokazali tako domačinom, kot turistom, da ima Idrija poleg bogatega mestnega jedra tudi bogato in čudovito podeželje. Glavni kazalnik, s katerim to dokazujemo, poleg vse večjega obiska, je podaljšanje povprečne dobe bivanja naših obiskovalcev iz 1,3 dneva na 2,6 dneva, kar je izjemen dosežek. Verjamemo, da je ena ključnih aktivnosti, ki je k temu pripomogla tudi promocija kolektivne blagovne znamke Idrija izbrano oziroma povezovanje in sodelovanje vas, ki ste vanjo vključeni. Izjemen primer tega so Idrijske Krnice. S pomočjo ponudnikov, ki delujejo na območju Idrijskih Krnic in aktivnosti Zavoda za turizem Idrija, ki je k sodelovanju pritegnil še Hotel Jožef in Hostel Idrija, smo v lanskem in letošnjem letu naredili to dokaj nepoznano planoto privlačno najprej za domače in tuje novinarje, nato pa tudi za domače in tuje goste. Izpostavimo še Hotel Jožef, ki je eden redkih gostinskih ponudnikov v destinaciji, ki v svojo ponudbo vključuje številne lokalne ponudnike hrane in pijače ter rokodelke, ki so se združile v blagovno znamko Lipa rič in preko nje promovirajo izdelke s certifikatom, tu je še Praznik idrijskih žlikrofov, ki izbrano ponudbo izpostavlja, skupaj z našo pomočjo na prireditvi ter Pivovarno Zajc, ki z uporabo logotipa kolektivne blagovne znamke in obeh destinacijskih lotopov – Idrije in Cerkna skrbi za promocijo nas vseh.  In to je tisto, k čemur bomo na zavodu sledili v prihodnjih letih – k spodbujanju in kreiranju novih inovativnih pristopov sodelovanja in povezovanja ponudnikov, z namenom večanja prepoznavnosti na eni strani destinacije, na drugi strani vseh vključenih akterjev. Prepričani smo namreč, da smo z izpostavitvijo dobrih praks in zgodb odlična vzpodbuda za nastajanje novih. Le s povezovanjem na lokalni ravni, bomo uspešni tudi na globalni.

Kljub temu, da nas čaka še ogromno dela, zremo v prihodnost z optimizmom, novimi izzivi in načrti. Nekaj od njih vam bomo predstavili že danes.