Anketa med obiskovalci destinacije Idrija 2024-2025

V anketi, ki je obsegala 14 vprašanj je sodelovalo 439 obiskovalcev destinacije. Od tega jih je 387 izpolnilo relevantno število vsebinskih vprašanj. Nekoliko več kot polovica anketirancev je bila iz tujine in izpolnjevala vprašalnik v angleščini, malenkost manj pa v slovenščini. Med sodelujočimi je bilo največ obiskovalcev iz Slovenije, sledili so gosti iz Francije, Italije, Nemčije, Nizozemske in Španije.
Demografski podatki kažejo, da je bila približno polovica anketirancev žensk, večina v starostni skupini med 45 in 64 let. Največ jih je bilo zaposlenih, sledili so upokojenci ter študenti in dijaki.
Na splošno so bili obiskovalci z destinacijo zelo zadovoljni. Najvišje ocene so prejeli urejenost okolice, priložnosti za pohodništvo in kolesarjenje, kulturna ponudba ter prijaznost domačinov. Zelo dobro so ocenili tudi občutek varnosti in vrednost za denar. Nekoliko slabše ocene so dobili javni prevoz in gostinska ponudba, kar se je pokazalo tudi v odprtih odgovorih.
Zanimiv je tudi vpogled v trajnostne vidike: približno tretjina obiskovalcev je poznala slovensko znamko trajnosti »Slovenia Green«. Večina se je strinjala, da je v destinaciji dovolj informacij o lokalni gastronomiji, ločevanju odpadkov in trajnostni mobilnosti, a nekoliko manj so bili prepričani glede informacij o varčevanju z energijo ter dostopu do zdravstvenih storitev. Med predlogi za izboljšave so se večkrat pojavile ideje za boljšo kolesarsko infrastrukturo, dodatno ponudbo kampiranja, več javnega prevoza ter boljšo označenost poti.