Aktivnosti Zavoda za turizem Idrija v novembru

30. nov. 2019 / 14:46
Zavod za turizem Idrija je v novembru izpeljal številne aktivnosti in projekte:

• Zavod za turizem Idrija, skupaj z lokalnimi organizatorji prireditev, sodeluje pri organizaciji in promociji prireditev v prazničnem decembru-December v Idriji. Vabimo vas na koncerte, pravljice, delavnice, sejme, kjer boste lahko kupili darila in na silvestrovanje! December v Idriji zaokrožuje niz zanimivih prireditev, poskrbljeno pa bo tudi za najmlajše. Uvod v praznični december se je začel že konec novembra, s Prižigom lučk na Mestnem trgu. Več o prireditvah: https://bit.ly/2DifY2C  

 

• Zavod za turizem Idrija je na trg lansiral dva nova izdelka MED-O-VITA, primerna za obdarovanje v prazničnih dneh. Izdelka združujeta lokalno čebelarstvo in znamenitosti turistične destinacije Idrija in sta namenjena za osebno in poslovno obdarovanje! Oba izdelka, kozarčki medu iz UNESCO globalnega geoparka Idrija, poimenovani po idrijskih znamenitostih in edinstven med s sladkorno čipko - Čipka&med, sta dobitnika certifikata odličnosti IDRIJA IZBRANO. Izdelka smo predstavili tudi na Barbarinem sejmu. Prodaja: TIC Idrija,  T: 05 37 43 916, e-naslov: tic@visit-idrija.si.

 

• V sklopu dogajanja December v Idriji smo sodelovali na Barbarinem sejmu, kjer smo na stojnici TIC Idrija prodajali darila iz prodajnega programa TIC Idrija in predstavili dva nova izdelka MED-O-VITA. Za obiskovalce smo pripravili darilne pakete za moške, ženske in otroke, v katerih so tudi izdelki ponudnikov kolektivne blagovne znamke IDRIJA IZBRANO. Ob nakupu darilnega paketa je vsak kupec prejel BREZPLAČNO KARTO za ogled novega Centra za obiskovalce UNESCO globalnega geoparka Idrija. Posebni darilni paketi bodo na voljo v trgovinici TIC Idrija (z brezplačno karto za vstop v Center za obiskovalce) do konca decembra 2019.       

 

• Zavod za turizem Idrija v sklopu Decembra v Idriji pripravlja tudi Sejem unikatnih daril, ki ga boste lahko obiskali vsak ponedeljek in torek v decembru (začnemo 16. 12.), od 15. do 19. ure, Pr' Črnem orlu.  Na sejmu se bodo predstavljali ustvarjalci izdelkov domače in umetnostne obrti, oblačil, modnih dodatkov, nakita, kozmetike,… Podrobnosti: https://bit.ly/2YdV0M8  

 

• V okviru razvoja kolektivne blagovne znamke IDRIJA IZBRANO smo pripravili in izvedli ocenjevanje izdelkov in storitev, prijavljenih na razpis za pridobitev pravice do uporabe znaka kolektivne blagovne znamke IDRIJA IZBRANO. Posebna komisija je ocenjevala rokodelske in prehranske izdelke, jedi in pijače ponujene na gostinski način in turistične programe, ki so se potegovali za certifikat odličnosti Idrija izbrano. V prijavo smo dobili preko 70 izdelkov in storitev, komisija pa je bila nad njimi navdušena. Kljub temu, da vsi izdelki niso bili izbrani v Kolektivno blagovno znamko, pa nobeden od njih ni bil zavrnjen. Zanje je komisija predlagala dopolnitve, kar pomeni, da lahko sodelujoči, ob prejetih dopolnitvah, certifikat še vedno pridobijo. Ocenjevanje je posnela tudi ekipa RTV SLO.    

 

• Fotografiranje ponudnikov, prejemnikov certifikata Idrija izbrano - s fotografom Bojanom Tavčarjem smo fotografirali ponudnike in izdelke/produkte s certifikatom Kolektivna blagovna znamka Idrija izbrano. Na Zavodu za turizem Idrija bomo s pridobljenimi fotografijami oblikovali spletni katalog ponudnikov in v naslednjem letu izvajali digitalno promocijo za Kolektivno blagovno znamko Idrija izbrano in vanjo vključene ponudnike. Preverite, kateri ponudniki so na novembrskem ocenjevanju prejeli Certifikat: https://bit.ly/2KZUBHJ  

 

• V novembru smo zasnovali in izpeljali spletno promocijo ponudnikov Kolektivne blagovne znamke Idrija izbrano, s čimer smo zaključili letošnje spletno oglaševanje ponudnikov, ki so Certifikat odličnosti Idrija izbrano prejeli v lanskem letu.

 

• Pod vodstvom direktorice Zavoda za turizem Valerije Verhovnik je bil izveden drugi redni delovni sestanek Turističnega odbora Idrija, kjer so člani opredelili smernice nastopa na turističnih sejmih in borzah v letu 2020, pregledali kje lahko izboljšajo sistem nakupa kombiniranih vstopnic, ki smo jih uvedli v oktobru ter podali predloge za digitalizacijo kulturne dediščine v Idriji, ki je prioriteta Ministrstva za razvoj in gospodarstvu v letih 2020/21 in njihovega razpisa, objavljenega v novembru.  

 

• V okviru 22. Slovenskega turističnega foruma, »Dnevi slovenskega turizma«, smo se skupaj udeležili slavnostnega podpisa dogovora o sodelovanju z STO in vodilnimi destinacijami slovenskega turizma. Podpisnik dogovora za vodilno destinacijo Idrija-Škofja Loka je bil župan Občine Idrija, g. Tomaž Vencelj.  

 

• Kot člani Združenja zgodovinskih mest Slovenije smo se udeležili digitalno-naravoslovno-zgodovinske študijske ture po turistični destinaciji Rogla-Pohorje, kjer smo odkrivali čare Poti med krošnjami na Rogli, si ogledali digitalne pridobitve Centra Nordung v Vitanjah ter primer digitalizacije kulturne dediščine v Žički kartuziji.

 

• Novi Center za obiskovalce UNESCO globalnega geoparka Idrija je bil za posameznike in družine, do 17. novembra, brezplačno na ogled. Zaradi velikega zanimanja smo se zato na Zavodu odločili in ga odprli tudi zadnjo nedeljo, ko je bil obisk še brezplačen. Skupno je tako Center za obiskovalce v mesecu novembru obiskalo 324 obiskovalcev, od tega večina domačinov. Nad Centrom za obiskovalce so bili najbolj navdušeni najmlajši, predvsem zaradi interaktivnih vsebin, ki jih Center nudi.  

 

 • Prvič smo v Centru za obiskovalce, v sodelovanju z društvom Hudournik, pripravili za organizirano skupino turistov catering iz izdelkov proizvajalcev dobitnikov certifikata »Idrija izbrano«. Tako nad ogledom, kot tudi nad cateringom so bili navdušeni. 

 

• Zavod za turizem Idrija in Mladinski center Idrija sta v sodelovanju z Društvom klekljaric idrijske čipke, Centrom za upravljanje z dediščino živega srebra Idrija, Mestnim muzejem Idrija, Čipkarsko šolo Idrija in Hotelom Jožef, v Topilnici Hg organizirala kulinarični dogodek s Črtom Butulom, imenovan Brunch for Bunch. Zaključili smo prvi kulinarični dogodek, ki je bil hkrati tudi napovednik dveh največjih prireditev v naši občini v letu 2020 in sicer Festivala idrijske čipke in Praznika idrijskih žlikrofov. Ob sproščenem vzdušju so si udeleženci dogodka lahko ogledali tudi prikaz izdelave idrijske čipke in idrijskih žlikrofov, ki so bili na Brunchu tudi vključeni kot predjed ter postreženi s prav posebno bučno omako. Dogodek je bil pozitivno sprejet tako med udeleženci kot tudi med povabljenimi novinarji, ki so ga izpostavili v Delu, Primorskih novicah, na Primorskem valu ter na portalu Idrija.com.   

 

• Zavod za turizem Idrija je gostil italijanskega novinarja g. Tiziana Argazzija, ki piše za šest italijanskih revij in dva portala s področja turizma, prostega časa in kulinarike ter fotografa Google Maps, Luca Zacchija. Luca Zachhi je posnel pet 360 stopinjskih videoposnetkov Nad Idrijo in njeno okolico sta bila navdušena in označila našo destinacijo za slovenskih biser.  

 

• Udeležili smo se srečanja članov konzorcija Slovenia Green na temo »Zmanjševanje plastike v turizmu« v sodelovanju med No More Plastics, SmetUmet in GoodPlaceom.

 

• Ekipa Zavoda za turizem Idrija je pripravila članke za časopis Obzorje s področja delovanja Zavoda za turizem Idrija, idrijskega turizma in Geoparka Idrija.  

 

• V prvem mesecu po otvoritvi Centra za obiskovalce UNESCO globalnega geoparka Idrija smo zabeležili 333 obiskovalcev, ki so si z zanimanjem in navdušenjem ogledali novo razstavo »Zapisano v kamninah«. Med njimi so prevladovali slovenski obiskovalci.      

 

• Zavod za turizem Idrija je na občinski seji predstavil Akcijski načrt Zelene sheme. Nosilec znaka Slovenia Green je Občina Idrija, za aktivnosti v sklopu projekta pa skrbi Zavod za turizem Idrija. Vključitev v Zeleno shemo slovenskega turizma destinaciji Idrija prinaša določene prednosti, predvsem z vidika promocije destinacije Idrija tako na slovenski kot tudi na evropski in svetovni ravni.   

 

• Zavod za turizem Idrija je pripravil načrt dela po posameznih področjih delovanja za leto 2020.  

 

• Pripravili smo brezplačni mesečni e-Novičnik, ki ga mesečno naslavljamo na prejemnike e-obvestil in medije in jih seznanjamo o aktivnostih, možnostih sodelovanja na področju turizma in prireditvah v destinaciji Idrija.    

 

• Za vse članice Združenja zgodovinskih mest Slovenije (17) smo pripravili mesečni pregled prireditev v destinaciji Idrija za prihodnji mesec, ki jim ga redno mesečno pripravimo in posredujemo (do 15. v mesecu) za promocijo v posameznih mestih.

 

• Turistično destinacijo Idrija smo aktivno promovirali na družbenih omrežjih @visitidrija.  

 

• Novembrske medijske objave o idrijskem turizmu - Zavod za turizem Idrija je predstavljal svoje aktivnosti, projekte, novosti, Kolektivno blagovno znamko Idrija izbrano, statistiko obiska in destinacijo Idrija v medijih: RTVSLO, Primorski val, časopis Delo, idrija.com, Primorske novice, Idrijske novice… O turistični destinaciji Idrija pa so objavljali tudi drugi mediji in seveda obiskovalci naše destinacije na družbenih omrežjih. Več o objavah: https://bit.ly/33JWkra