Aktivnosti zavoda za turizem v januarju 2021

03. feb. 2021 / 17:06
Kljub pandemiji ostajamo optimistični!

Z vsemi akterji turizma v občini Idrija ter ostalimi zavodi in društvi smo vam skušali, kljub pandemiji, pričarati veseli december in čeprav situacija daje vtis, da aktivnosti na področju turizma niso potrebne oziroma stojijo, smo na Zavodu za turizem Idrija še kako aktivni.

  • Zima je čas za smučanje, tek na smučeh in zimske pohode ter raziskovanja v naravi, zato smo v januarju na naših družabnih omrežjih intenzivno izpostavili Vojsko, Črni vrh, Ledine, Gradišče in Javornik. Pri tem smo opozarjali vse obiskovalce naj se držijo predpisov ter upoštevajo pravila parkiranja, da ne bi po nepotrebnem jezili domačinov.
  • Podelili smo 12 nagrad v treh nagradnih igrah, ki so potekale v decembru in s katerimi smo želeli pričarati malo prazničnega vzdušja.
  • Ducat smrekic, ki smo jih okrasili v decembru so "lastniki" po večini obdržali, ostale pa je posvojil Mladinski center Idrija. 
  • Zaradi pandemije smo podaljšali rok za prijavo izdelkov v ocenjevanje za pridobitev pravice do uporabe kolektivne blagovne znamke Idrija izbrano.
  • V sodelovanju z lončarskim centrom Bahor, ki deluje tudi v Kanjem dolu, smo zasnovali novo embalažo za priSRČNO skodelico, ki bo ugledala luč sveta predvidoma v naslednjem tednu.
  • Izdali smo novo promocijsko zgibanko o Feldbanu, v pripravi pa je tudi nova za Zavratec in Godovič. 
  • Dokončali smo informativno tablo Geoparka Idrija, ki jo bomo kmalu postavili v Spodnji Idriji;
  • Strokovni odbor Festivala idrijske čipke je določil datum 40. Festivala idrijske čipke, ki bo letos potekal od 18. do 20. junija.
  • Pričeli smo z usmerjeno promocijo idrijske kulinarike s poudarkom na žlikrofih in Prazniku idrijskih žlikrofov, saj v letu 2021 Slovenija nosi naziv Evropske gastronomske regije.
  • Pričeli smo z usmerjeno promocijo idrijske čipke.
  • V Centru za obiskovalce smo testirali avdio-vodiče, ki jih boste lahko uporabljali ob ponovnem odprtju. Skozi razstavo vas bo na poučen in zanimiv način vodil Giovanni Antonio Scopoli, ki vam bo razkril tudi delček svojega življenja v Idriji. Vodiči bodo na razpolago v slovenskem in angleškem jeziku in predstavljajo varen način ogleda razstave.
  • Aplikacija TeachOUT, ki jo je decembra uporabilo za raziskovanje idrijskih zgodb in legend 57 uporabnikov, je bila predstavljena na 3. EGN (European Geopark Network) forumu, kjer je bilo prisotnih 140 slušateljev iz 26. evropskih držav. Povod za predstavitev je bil članek Mojce Gorjup Kavčič - vodje Geoparka Idrija in Nine Erjavec - vodje projektov Geoparka Idrija v reviji EGN Magazin. Od vseh objavljenih člankov so jih izbrali pet, ki so se lahko predstavili na forumu.
  • Nadaljujemo tudi s promocijo na italijanskem trgu. V januarju je bila tako Idrija deležna dveh objav.
  • Kot člani Združenja zgodovinskih mest Slovenije smo se priključili projektu Refresh v okviru katerega načrtujemo izdelavo animiranega filma v sodelovanju z dijaki Gimnazije Jurija Vege. 
  • Uspešno smo oddali letno poročilo Zelena shema slovenskega turizma.
  • V okviru projekta NAOKOLI (LASciljem) smo skupaj s podjetjem Zavita izdelali študijo nosilnih zmogljivosti za krajinski park Zgornja Idrijca ter jo v prejšnjem tednu javno predstavili. Študija bo izhodišče za pripravo upravljavskega načrta. Na predstavitvi smo skupaj z Občino Idrija predstavili tudi načrtovane aktivnosti v parku v letu 2021.
  • V okviru projekta eKOLOško KOLOvratenje smo predstavili stanje na področju kolesarskega turizma v Idriji ter izhodišča za pripravo strategije razvoja outdoor turizma v Idriji.
  • V januarju se je prvič sestal svet zavoda Zavoda za turizem Idrija v novi sestavi ter izvolil predsednika (g. Franc Medic) in podpredsednico (ga. Lara Lapajne Golob).

    NAPOVEDUJEMO:

  • Prevajamo in lektoriramo - Geopark Idrija bo dobil novo spletno stran.
  • Pišemo besedila in izbiramo fotografije - Festival idrijske čipke bo dobil novo spletno stran.
  • Hodimo - digitaliziramo pohodne in kolesarske poti.
  • Razvijamo - tri nove produkte sestavljene iz izdelkov, ki nosijo certifikat Idrija izbrano.
  • Povezujemo - sestajamo se s ponudniki nastanitev in gostinskimi ponudniki ter skupaj načrtujemo sezono po končani pandemiji.
  • Načrtujemo -  uvedbo lastnega rezervacijskega sistema v katerega bomo vključili 10 ponudnikov.
  • Sodelujemo - združili se bomo še z dvema vodilnima destinacijami.
  • Snemamo - nov kulinarični video, ker bi ljudem radi povedali, da idrijski žlikrofi niso enaki savinjskim žlinkrofom.
  • Širimo ljubezen - izdelki kolektivne blagovne znamke ter izdelki Zavoda za turizem Idrija so odlično Valentinovo darilo.